Subject: Teavitus Tammi tee rekonstrueesimistööde alustamisest
From: "Liina Valler" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 11:26:34 +0200

Teavitus Märjamaa alevis asuva Tammi tee rekonstrueesimistööde
alustamisest

Teavitame, et oleme alustanud töödega Märjamaa vallas Märjamaa alevis
asuva Tammi tee (nr 5040064) rekonstrueerimiseks ja kergliiklustee
ühenduse rajamiseka. Tööde tehniline kirjeldus on toodud VILprojekt OÜ
poolt koostatud Tammi tee nr 5040064 rekonstrueerimise põhiprojektis ja
selle lisades (Töö number: VP23020). Projekti raames likvideeritakse
metsa, võsa ja kändudega ala. Raadatavad alad on märgitud projekti
asendiplaanil (lisatud).  Raiutav ala asub ka riigiomanis oleval 20200
Naistevalla – Märjamaa tee (katastritunnus 50402:004:0007) kinnisasjal.

Märjamaa Vallavalitsus on hankinud ka tööd võsa ja metsa raadamiseks ja
juurimiseks vastavalt projektile. Palume esitada ka raadamise tingimused
(tegevused metsamaterjaliga jm tingimused), kui tööde teostajaks on
vallavalitsuse tellitud isik. Kui tegevusteks on vajalik esitada
metsateatis, siis riigilõivu ja raadamistasu maksmise kohustus jääb
vallavalitsusele.

Lugupidamisega

Liina Valler

keskkonnaspetsialist

Märjamaa Vallavalitsus

Tel: 524 7250

E-kiri:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

MÄRJAMAA VALD

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.